Wells Fargo هنگام استفاده از Apple Pay در دستگاه خودپرداز ، ۵ دلار پاداش می دهد

Wells Fargo هنگام استفاده از Apple Pay در دستگاه خودپرداز ، جهت تبلیغات به مشتریان خود  ۵ دلار پول رایگان ارائه می دهد.

ولز فارگو تبلیغی را که تا ۵ مارس ۲۰۲۱ معتبر است توضیح می دهد:

کارت بدهی شما قبلاً در کیف پول دیجیتالی شما قرار دارد ، پس چرا از آن استفاده نمی کنید تا به راحتی و با پول نقد – و کارهای بیشتری – در دستگاه خودپرداز Wells Fargo انجام دهید؟ و اکنون ، هنگامی که برای اولین بار به یک دستگاه خودپرداز Wells Fargo با استفاده از کارت بدهی خود در کیف پول دیجیتالی خود دسترسی پیدا می کنید ، اعتبار بیانیه ۵ دلاری کسب خواهید کرد.

برای ادعای اعتبار بیانیه ۵ دلاری ، به سادگی به یک دستگاه خودپرداز Wells Fargo بروید ، با استفاده از iPhone یا Apple Watch خود با Apple Pay (یا کیف پول دیجیتالی دیگری) ضربه بزنید ، پین کارت بدهی خود را وارد کنید ، و یک تراکنش ATM را انجام دهید یا یک سرویس ATM را انتخاب کنید. . برخی از جزئیات دقیق تر:

کارتهای بدهی تجاری برای این پیشنهاد واجد شرایط نیستند.
این پیشنهاد یکبار مصرف برای هر مشتری ، اختصاصی و غیرقابل انتقال است. حداکثر مشتری می تواند ۵ دلار بدست آورد. فقط گیرنده مورد نظر ایمیل واجد شرایط برای این پیشنهاد است.
لطفاً ۶ تا ۸ هفته اجازه دهید تا اعتبار اظهارنامه به حساب سپرده اصلی مرتبط شده شما ارسال شود.
دیدن Wells Fargo به دنبال تقویت پذیرش Apple Pay در دستگاههای خودپرداز از طریق این تبلیغات بسیار دلپذیر است. این بانک یکی از اولین کسانی بود که در سال ۲۰۱۷ اقدام به برداشتن کارت اعتباری بدون پرداخت Apple Pay ATM کرد و از آن زمان مورد پسند افراد Chase و دیگران قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها ۰

*
*

question