RSS NetNewsWire با حالت دارک مود ، همگام سازی Feedly ، در آیفون و آی پد راه اندازی شد

NetNewsWire 5.0 در ماه اوت به همه در مکینتاش راه اندازی شد ، و اکنون می توانید آن را در iPhone و iPad نیز دریافت کنید. بعد از گذشت یک دوره از آزمایش بتا عمومی ، خواننده RSS قدرتمند اکنون به صورت رایگان در فروشگاه App برای بارگیری در دسترس است.

NetNewsWire نامی است که اگر مدتی از Mac استفاده کرده اید ، احتمالاً از آن شنیده اید. برنت سیمونز اولین نسخه این برنامه را در سال ۲۰۰۲ منتشر کرد و در سال ۲۰۰۵ توسط NewsGator به دست آورد. با این وجود در سال ۲۰۱۸ ، سیمونز نام NetNewsWire را دوباره خریداری کرد و در اوت سال ۲۰۱۹ NetNewsWire 5.0 را برای مک منتشر کرد.

NetNewsWire برای iPhone و iPad از کلیه اصول مشابه نسخه Mac برنامه پیروی می کند. این طراحی به گونه ای بومی در iOS است و از ویژگی هایی مانند حالت تاریک ، منوهای زمینه ، چندین پنجره ، میانبرهای سیری و موارد دیگر پشتیبانی می کند.

برخی از نکات برجسته توسط تیم NetNewsWire شامل موارد زیر است:

نسخه iPad دارای پشتیبانی گسترده ای از میانبرهای صفحه کلید است: بسیار شبیه برنامه Mac است
هنگام خواندن مقاله ، می توانید به سمت چپ بکشید تا به مقاله بعدی بروید
برای رفتن به مقاله خوانده نشده بعدی ، روی دکمه وسط نوار ابزار پایین ضربه بزنید
من چندین ماه است که از نسخه بتا عمومی NetNewsWire در iPhone و iPad استفاده می کنم و به سرعت برنامه RSS من شد. پشتیبانی از نمای خواننده ، همگام سازی از طریق Feedbin و Feedly ، پوشه ها ، تازه کردن پس زمینه و موارد دیگر وجود دارد. همکار من جف بنیامین همچنین برنامه ای را نشان داد که جمع آوری پنج برنامه اصلی آیفون در ماه گذشته است.

می توانید NetNewsWire را برای iPhone و iPad در فروشگاه App به صورت رایگان بارگیری کنید. اگر می خواهید در مورد برنامه اطلاعات بیشتری کسب کنید ، ما بررسی کاملی را از MacStories نیز توصیه می کنیم.

دیدگاه‌ها ۰

*
*

question