MacBook Pro 14.1 اینچی در لیست طراحی و معرفی !

تحلیلگر اپل ، مینگ چی کوو با یادداشت جدید سرمایه گذار امروز در مورد آنچه انتظار می رود از اپل برای بقیه سال جاری باشد ، تمرکز کرده است. به گفته این تحلیلگر ، ما انتظار داریم شش محصول جدید اپل با مینی LED از جمله MacBook Pro جدید ۱۴٫۱ اینچی باشد.

طبق گفته کو ، مک بوک پرو ۱۴٫۱ اینچی جایگزین مدل ۱۳ اینچی در ترکیب اپل خواهد شد. این درحالی است که اپل سال گذشته جایگزین MacBook Pro 15 اینچی با نسخه ۱۶ اینچی در سال گذشته شد. علاوه بر پنل مینی LED ، همچنین می توانیم انتظار داشته باشیم که MacBook Pro 14 اینچی سوئیچ قیچی جدید اپل را از Magic Keyboard ارائه دهد.

اما گفته می شود که MacBook Pro 14 اینچی تنها یکی از محصولات مینی LED است که اپل در سال ۲۰۲۰ عرضه خواهد کرد. سایر موارد شامل iPad Pro 12.9 اینچی ، iMac پرو ۲۷ اینچی ، MacBook Pro 16 اینچی است. آیپد ۱۰٫۲ اینچی و آیپد مینی ۷٫۹ اینچی.

Kuo برای هیچ یک از محصولات غیر از iMac Pro ، که به گفته وی در Q4 عرضه می شود ، تاریخ انتشار خاصی را ارائه نمی دهد. این اولین نسخه به روزرسانی iMac Pro از زمان معرفی آن در دسامبر سال ۲۰۱۷ خواهد بود. در مورد آینده محصول شک و تردید وجود داشته است ، اما Kuo می گوید که یک به روزرسانی در حال آمدن است.

این تحلیلگر همچنین خاطرنشان می کند که برنامه های اپل برای عرضه محصولات جدید مینی ال ای دی با شیوع تاج ویروس تحت تأثیر قرار نگرفته و تحقیقات و توسعه به پیش می رود. کوو پیش از این مدلهای جدید iPad Pro و MacBook را با نمایشگرهای مینی LED برای Q4 2020 یا Q1 2021 پیش بینی کرده بود.

نکته ای که معلوم نیست این است که آیا MacBook Pro 14 اینچی نسخه بعدی را برای MacBook Pro 13 اینچی نمایان خواهد کرد یا اینکه آیا بین مدل فعلی و مدل mini-LED نهایی بروزرسانی خواهد شد یا خیر. شواهد نشان می دهد که یک MacBook Pro 13 اینچی با صفحه کلید جادویی به زودی در اینجا خواهد بود.

Kuo گفته است که اپل علاقه مند به پذیرش صفحه های صفحه نمایش مینی ال ای دی است زیرا آنها یک طیف گسترده ای از رنگ گسترده ، نسبت کنتراست بالا ، دامنه دینامیکی بالا و کم رنگ شدن موضعی را ارائه می دهند. همچنین اعتقاد بر این است که mini-LED باعث می شود پانل های نازک تری که از نظر انرژی کارآمد تر هستند و از OLED مانند سوختگی رنج نمی برند.

دیدگاه‌ها ۰

*
*

question