HomeKit در iOS 14: تشخیص چهره ، صدا تلویزیون اپل ، تغییر شب برای چراغ ها

چارچوب خانه هوشمند HomeKit اپل انتظار می رود سه ویژگی جدید جدید را در iOS 14 و tvOS 14 ، کسب کند. پیشرفت های بزرگ در نورپردازی HomeKit ، دوربین ها و صدای اپل تی وی برای انتشار در اواخر پاییز امسال در دست تولید است.

شیفت شب برای چراغ ها

روشنایی هوشمند یکی از مقولات اولیه در چارچوب خانه هوشمند اپل است. HomeKit به مدت طولانی توانایی کنترل روشنایی نور ، رنگ و دمای نور و برنامه ریزی از طریق اتوماسیون و صحنه ها را داشته است.

جدید در iOS 14 برای HomeKit امکان تنظیم خودکار دمای رنگ نور در طول روز خواهد بود.

درجه حرارت نور خنک تر در ساعات روز برای مطابقت با روشنایی از نور خورشید در فضای باز ترجیح داده می شود ، اما درجه حرارت رنگ گرمتر در ساعات شب ترجیح داده می شود.

HomeKit در حال حاضر به شما امکان می دهد درجه حرارت رنگ را به صورت دستی تنظیم کنید یا تغییرات درجه حرارت رنگ را بر اساس محرک هایی مانند زمان روز یا غروب خورشید و طلوع آفتاب تنظیم کنید ، و iOS 14 آن را حتی بیشتر می کند.

 

برنامه Homekit

اپل در حال توسعه یک ویژگی است که ما فقط می توانیم آن را Night Shift برای چراغهای HomeKit توصیف کنیم: انتظار می رود که این به روزرسانی امکان تغییر تدریجی درجه حرارت روشنایی را در طول روز داشته باشد ، بنابراین تغییرات تدریجی و طبیعی تر بوده و جنجالی نیست.

برخی از چراغ های هوشمند از جمله لامپ های LIFX از این ویژگی پشتیبانی می کنند ، اما در حال حاضر برای کار و کنترل نیاز به برنامه های ساخت دارند و در HomeKit قرار ندارند.

تفکر آرزو: شاید اپل بتواند ویژگی های نور HomeKit را به عنوان فشار فروش لامپ های هوشمند خود افزایش دهد.

دوربین های HomeKit

iOS 13 پشتیبانی از HomeKit Secure Video را ایجاد کرده و از پشتیبانی دوربین هوشمند موجود با ویژگی های امنیتی داخلی مانند شناسایی شی برای حرکت افراد ، حیوانات و وسایل نقلیه پشتیبانی می کند.

اپل ویژگی های دوربین HomeKit را در iOS 14 با ویژگی طبقه بندی چهره جدید که ویژگی شناسایی افراد را شامل می شود ، در حال گسترش است. HomeKit Secure Video به احتمال زیاد نه تنها افراد را به طور کلی ردیابی می کند بلکه اعلان هایی درباره شناسایی افراد خاص در خانواده شما ارائه می دهد.

HomePod بلندگوهای Apple TV

سرانجام ، ۹to5Mac انتظار دارد tvOS 14 گزینه خروجی صوتی دائمی جدید را برای جعبههای جریان تلویزیون اپل درج کند. به عنوان مثال ، یک کاربر می تواند به طور دائم جفت های استریو HomePod را به عنوان خروجی صوتی پیش فرض انتخاب کند بدون اینکه به طور دستی هر بار هدف AirPlay 2 را انتخاب کند.

این ویژگی با یک نسخه کوچکتر و ارزان تر از HomePod بسیار عالی پیش می رود و کاربران موجود در صفحه اصلی AppleP اپل از پیکربندی دائمی تر بهره مند می شوند. پشتیبانی HomePod با اپل تی وی به تدریج بهبود یافته است ، اما هنوز هم ممکن است اپل تی وی هنگامی که بلندگوی هوشمند برای کارهای دیگر استفاده می شود ارتباط خود را با HomePod از دست بدهد.

دیدگاه‌ها ۰

*
*

question