Dropbox برای macOS همگام سازی رومیزی ، اسناد و بارگیری ها را برای مطابقت با iCloud Drive اضافه می کند

یکی از تفاوت های مهم بین iCloud و Dropbox این است که iCloud پوشه اسناد macOS بومی را به همراه دسک تاپ شما همگام می کند. به نظر من همگام سازی دسک تاپ بسیار مفید است زیرا من یک مک بوک پرو در خانه دارم و یکی هم در کنار دستگاه های iOS کار می کند. من دوست دارم که بتوانم یک پرونده را روی دسک تاپ رها کنم و در همه جا ظاهر شود. تاکنون Dropbox به همگام سازی پوشه خود محدود شده بود ، اما آخرین بتا Dropbox نشان می دهد که این شرکت فراتر از “پوشه ای که همگام سازی می کند” در حال گسترش است.

Dropbox در Mac به آرامی در حال گسترش مجموعه ویژگی های خود و نحوه عملکرد آن است ، و امروز آخرین بتا گزینه همگام سازی اسناد ، بارگیری ها و دسک تاپ شما را اضافه می کند. در آزمایش من (فقط پوشه بارگیری) ، آن را به عنوان تبلیغ کار کرد. پس از فعال کردن ، یک پوشه My Mac در جعبه dropbox شما وجود دارد که شامل تمام پوشه بارگیری شما خواهد بود. من هنوز سعی می کنم سرم را بپیچانم چگونه Dropbox قصد دارد این دستگاه را با macOS یکپارچه نگه دارد ، بنابراین کاربر متوجه نمی شود اتفاقات عجیبی در حال رخ دادن است

این ویژگی به احتمال زیاد در بین کاربران Dropbox شرکت بسیار محبوب خواهد بود زیرا بعداً به یک راه حل پشتیبان شبه تبدیل می شود. مکان پیش فرض ذخیره سازی اسناد بسیاری از افراد روی دسک تاپ است. به جای نیاز به آموزش مجدد افراد برای ذخیره اسناد در یک پوشه Dropbox برای همگام سازی ، پرونده ها را می توان در سه مکان بزرگ ۳ ذخیره کرد. برخی از کاربرانی که من از آنها پشتیبانی می کنم دارای هزاران پرونده در بارگیری های خود هستند ، بنابراین این امر باعث می شود مهاجرت به یک Mac جدید آسان شود (یا به همه پرونده های آنها از وب دسترسی پیدا کنید). از آنجا که همه پرونده های کاربر در دسترس هستند ، هنگام جابجایی به iPhone یا iPad نیز مفید خواهد بود.

این خبر از Dropbox در حالی به دست می آید که iCloud سرانجام اشتراک پوشه را با iOS 13.4 راه اندازی کرد. من چند سال است که از iCloud Drive به عنوان راه حل همگام سازی پیش فرض خود استفاده می کنم و همگام سازی دسک تاپ دلیل اصلی بود. ترمیم پرونده حذف شده برای iCloud تقریباً به اندازه آنچه Dropbox ارائه می دهد قوی نیست. اکنون که Dropbox با ویژگی iCloud Drive مطابق با macOS مطابقت دارد ، کاربران می توانند کدام راه‌حل را که دوست دارند بهترین انتخاب کنند. Dropbox بتا

من برای اطلاعات در مورد این ویژگی ، صفحه پشتیبانی Dropbox را جستجو کرده ام ، اما نمی توانم یک سند واحد پیدا کنم. این شرکت در اوایل این ماه اعلام کرد که موتور همگام سازی اولیه را بازنویسی کرده اند.

در طول چهار سال گذشته ، ما در تلاش هستیم تا موتور همگام سازی مشتری رومیزی خود را از ابتدا بازسازی کنیم. موتور همگام سازی سحر و جادو پشت پوشه Dropbox در رایانه رومیزی شماست و این یکی از قدیمی ترین و مهمترین قطعه کد در Dropbox است. ما مفتخریم امروز اعلام کنیم که این موتور همگام سازی جدید (با نام “Nucleus”) را برای همه کاربران Dropbox ارسال کرده ایم.

دیدگاه‌ها ۰

*
*

question