Apple Pay به زودی وارد مکزیک میشود زیرا کاربران قادر بودند کارتهای خود را به برنامه Wallet اضافه کنند

Apple Pay ممکن است به زودی در کشور دیگری نیز موجود باشد. به دنبال گسترش سال گذشته در کشورهای بیشتری از اروپا ، از جمله اسلواکی و پرتغال ، اکنون شواهدی وجود دارد مبنی بر اینکه خدمات پرداخت اپل به مکزیک می آید.

طبق گفته برخی از کاربران در توییتر ، اکنون می توان کارتهای بانکی مکزیکی را به برنامه Wallet اضافه کرد با تغییر منطقه آیفون به دیگری که از Apple Pay پشتیبانی می کند. کارت ها با موفقیت اضافه شدند ، اما تأیید آنها با این بانک هنوز امکان پذیر نیست زیرا اپل هنوز اپل پرداخت را به طور رسمی در آنجا راه اندازی نکرده است.

احتمالاً فقط چند وقت پیش است که اپل رسماً آن را به کاربران مکزیکی اعلام کند. در این صورت ، مکزیک پس از راه اندازی در برزیل در سال ۲۰۱۸ ، دومین کشور در آمریکای لاتین خواهد بود که پشتیبانی اپل پرداخت را ارائه می دهد.

ما با برخی از بانک های مکزیکی تماس گرفته ایم ، اما آنها به ما گفتند که هنوز هیچ برنامه ای برای راه اندازی رسمی Apple Pay در مکزیک وجود ندارد.

می توانید لیست کامل کشورها و مناطق Apple Pay را در وب سایت Apple مشاهده کنید. با آخرین اخبار Apple Pay در راهنمای کامل Apple Pay ما همراه باشید.

دیدگاه‌ها ۰

*
*

question