کاهش ۶۰ درصدی فروش محصولات اپل ماه فوریه در کشور چین

اپل کمتر از ۵۰۰۰۰۰ آیفون را در ماه فوریه در چین به فروش رساند زیرا منطقه محدودیت هایی در سفر و اجتماعات عمومی برای مقابله با خطر گسترش coronavirus اعمال کرده است.

به طور خاص ، آمارهای دولتی نشان می دهد که اپل در ماه فوریه ۴۹۴۰۰۰ تلفن فروخته است که در مقایسه با ۱٫۲۷ میلیون آیفون که در همان ماه سال گذشته فروخته شده ، ۶۰ درصد کاهش یافته است.

ابتدا اپل برای دوره ژانویه – مارس سال ۲۰۲۰ ، به دنبال قدرت فروش چهارم از آیفون ۱۱ ، ۶۳ تا ۶۷ میلیارد دلار پیش بینی کرده بود.

با این حال ، اپل مجبور شد اعلام کند که به دلیل برخورد تاج ویروس و ایجاد اختلال در تولید و تقاضای آیفون ، به ویژه در چین ، این راهنمایی را از دست خواهد داد. اپل گفت که ترافیک خرده فروشی چین به میزان قابل توجهی کاهش یافته است و بسیاری از فروشگاه ها به طور موقت بسته شده اند. سقوط فروش به فروشگاه های زنجیره ای و سایر زنجیره های خرده فروشی نیز گسترش یافته است ، آنها همچنین فروشگاه ها را تعطیل کردند یا ساعت ها را به میزان قابل توجهی کاهش دادند.

در حالی که اکثر فروشگاه ها از ماه مارس بازگشایی شده اند ، هنوز مشخص نیست که آیا فروش اپل به سطح عادی برگشته است یا خیر. حتی اگر تقاضای چین در مسیر برگشت قرار بگیرد ، اقدامات مشابه ضد ویروس اکنون در کشورهایی مانند ایتالیا در حال انجام است. تأثیرات تولید نیز منجر به محدودیت عرضه در سراسر جهان می شود. در نهایت اگر اپل نتواند محصول را بفروشد ، نمی تواند درآمد کسب کند.

اپل آمار مربوط به درآمد را برای سه ماه مارس در ماه آوریل رسما اعلام خواهد کرد.

 

دیدگاه‌ها ۰

*
*

question