کاهش ۱٫۶ میلیارد دلاری درآمد شرکت Foxconn در ماه فوریه بدلیل کرونا ویروس

اپل پیشتر هشدار داده بود که راهنمای هدایت آن در ماه مارس را برآورده نمی کند و اکنون یکی از شرکای اصلی تولید خود ، Foxconn امروز به روزرسانی در مورد چگونگی تأثیر کرونا ویروس در تجارت خود را به اشتراک گذاشته است. این نشان می دهد که ویروس چه تاثیری در مقایسه درآمد ماه گذشته با ژانویه و مدت مشابه سال گذشته داشته است.

گزارش شده توسط CNBC ، فاکسکان جزئیات را نشان داد که درآمد ماه فوریه ۷٫۲۶ میلیارد دلار بوده است. این افت ۱٫۶۱ میلیارد دلاری یا ۱۸٪ YoY در مقایسه با ۸٫۸۷ میلیارد دلار در فوریه ۲۰۱۹ است. این بزرگترین کاهش درآمد برای این شرکت از سال ۲۰۱۳ است که شاهد کاهش ۱۹٪ در سال بود. با نگاهی به ماه درآمد Foxconn بیش از ماه ، در ماه فوریه ۴۰٪ کاهش یافته است.

در اواسط ماه فوریه ، یکی از بزرگترین کارخانه های تولید آیفون Foxconn از بازگشایی ممنوع شد ، در حالی که دیگری فقط ۱۰٪ کارمند بود. بعداً در ماه فوریه ، فعالیت های آن از سر گرفته شد ، اما این شرکت برای بازگرداندن کارمندان با مشکلی روبرو بود و حتی برای جلب آنها از پاداش و مواد غذایی رایگان استفاده می کرد.

در اوایل این هفته شنیدیم که فاکسکان انتظار دارد در پایان ماه مارس دوباره با تمام ظرفیت دوباره به کار خود بازگردد و گزارش های CNBC مربوط به جوایزی است که امروز تخمین می زند.

اپل سفر به مناطقی را که شاهد شیوع جدی آن از تجمع ویروس کروناویروس هستند ممنوع کرده است ، به این معنی که مهندسان آن قادر به ادامه کارهایی نیستند که معمولاً در این زمان از سال مانند آزمایش های اعتبار سنجی انجام می دهند. با این حال ، ما گزارش هایی را می شنویم که پرتاب آیفون ۱۲ به تاخیر نمی افتد.

در همین حال ، به نظر می رسد محصولات جدیدی که امسال بهار در یک رویداد بالقوه ماه مارس اعلام می شوند ، ممکن است شاهد محدود بودن یا تأخیر در دسترس بودن باشند.

دیدگاه‌ها ۰

*
*

question