نمایشگرهای جدید اپل استور شما را به یادگیری دعوت می کند

یک تجربه تعاملی جدید در فروشگاه های اپل شما را دعوت می کند تا در مورد نکات و ویژگی های منحصر به فرد آیفون بیشتر بدانید. این نمایشگر نشان می دهد که چرا مشتریان جدید باید به نکاتی درباره آیفون و سطوح تغییر دهند که ممکن است صاحبان آیفون با تجربه آن را نشناسند.

هر یک از بیست آیفون که روی یک پس زمینه سیاه نصب شده است ، مزیت متفاوت سخت افزار یا نرم افزار آیفون را برجسته می کند. حلقه های ویدئویی متحرک همگام ، بازدید کنندگان فروشگاه را برای یادگیری بیشتر و ضربه تند وشدید زدن دعوت می کنند. یکی از آیفون ها می نویسد: “از عکس به فیلم در یک لحظه بروید.” “عادات زمان بهتر صفحه را تنظیم کنید” ، دیگری ارائه می دهد.

در پایه نمایشگر یک پلاکتی کد QR وجود دارد که مشتریان را به صفحه ویژگی های آیفون اپل هدایت می کند ، نسخه آنلاین نسخه آزمایشی حضوری با همان “آیفون می تواند کاری انجام دهد؟” برچسب این صفحه برای اولین بار در ماه مارس گذشته برای آیفون XS و XR راه اندازی شد و به ارائه نکات مربوطه ادامه می یابد.

خیابان پنجم اپل

با نصب کامل ، اطلاعات نصب چشمگیر و گسترده ای را در آیفون ها و روشی جالب برای تشویق مشتریان برای چک کردن آخرین دستگاه های نزدیک به شما ارائه می دهد. طراحی صفحه نمایش نیز به دلیل عدم وجود کابل های قابل شارژ قابل مشاهده یا وسایل نصب قابل توجه است. به نظر می رسد آیفون ها در بالای سطح خود شناور هستند.

آیفون جدید دارای ویژگی های آیفون است که در حال حاضر فقط در تعداد کمی از فروشگاه های اپل از جمله خیابان اپل پنجم در شهر نیویورک و اپل پالو آلتو در پالو آلتو ، کالیفرنیا ، کالا خریداری می شود. این تجربه جایگزین خلیج مجموعه ها می شود ، جایی که آیفون ها ، iPad ها و ساعت های اپل روی یک شبکه قرار می گیرند تا آخرین گزینه های رنگ مورد و باند را برجسته کنند. هنوز هم مشخص است که آیا اپل این نمایشگر جدید را به فروشگاه های Avenues عرضه خواهد کرد یا خیر.

 

دیدگاه‌ها ۰

*
*

question