مخفی کردن بازی ها و رباتهای چت ، برنامه پیام رسان فیس بوک مجدداً طراحی مجدد شد

طبق گزارش جدیدی از TechCrunch ، فیس بوک قصد دارد طراحی مجدد گسترده ای را برای برنامه مسنجر خود در iOS انجام دهد. هدف ساده سازی تجربه برنامه ، با تمرکز بر روی داستان ها و دوستان است که به قیمت برخی از ویژگی های دیگر ارائه می شود.

چند سال پیش استراتژی فیس بوک با مسنجر این بود که مصرف کنندگان را به سمت برقراری ارتباط با مارکها و مشاغل از طریق رباتهای چت سوق دهند. هدف این بود که کاربران را به انجام کارهایی مانند خرید مستقیم در مسنجر جلب کنیم ، اما اکنون ، فیس بوک در حال تغییر این استراتژی است.

طراحی جدید مسنجر ، برگه “کشف” را از برنامه حذف می کند. کشف به عنوان یک خانه برای آن دسته از نکات چت به همراه دسترسی آسان به مارک ها ، بازی ها و مشاغل دیگر. حذف بازی ها از مسنجر از تابستان گذشته در کار بوده است و فیس بوک به یک پلتفرم گسترده تر بازی های فیس بوک گیم منتقل شده است.

TechCrunch گزارش می دهد که بعضی از این ویژگی ها هنوز از طریق مسنجر قابل دسترسی هستند اما بسیار پنهان تر.

ربات های چت ، مشاغل و بازی ها مخفی می شوند اما کاملاً از مسنجر تبعید نمی شوند. اگر کاربران به طور هدفمند از طریق نوار جستجوی مسنجر ، صفحات و تبلیغات در فیس بوک ، دکمه هایی برای شروع مکالمات در وب سایت های مشاغل و URL m.me استفاده کنند ، کدهای QR را ایجاد می کنند که برای حساب های تجاری در مسنجر باز می شوند ، هنوز قابل دسترسی هستند. سخنگوی دیپلماتیک ادعا کرد که مشاغل هنوز بخش مهمی از مسنجر هستند.

رابط جدید مسنجر دارای یک طراحی دو زبانه در پایین است: یک برگه برای “مردم” و دیگری تب “چت ها”. برگه چتها همه موضوعات پیام رسان فعال شما را نشان می دهد ، اما برگه “افراد” لیستی از دوستان فعال فعلی و همچنین Stories را نشان می دهد. تأکید تمام صفحه روی Stories در حالی صورت می گیرد که فیس بوک همچنان به تلاش خود علیه اسنپ چت ادامه می دهد. قالب Stories در اینستاگرام بسیار محبوب شده است و ظاهراً فیس بوک می خواهد آن موفقیت را در مسنجر تکرار کند.

فیس بوک تأیید کرد که دوباره در حال طراحی مجدد است ، و گفت که برخی از کاربران قبلاً بروزرسانی را دریافت کرده اند و برخی دیگر به زودی آن را مشاهده می کنند:

وقتی از مسنجر در مورد تغییرات سؤال کردیم ، یک سخنگوی تأیید کرد که به زودی این طراحی مجدد شروع به کار خواهد کرد ، حذف و جدا کردن برگه People را حذف کنید. برخی از کاربران قبلاً بروزرسانی را انجام داده اند و احتمالاً تعداد بیشتری از این هفته آن را دریافت می کنند.

نظر شما در مورد این رابط کاربری جدید چیست؟ آیا آن را بیش از طرح قدیمی ترجیح می دهید؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

دیدگاه‌ها ۰

*
*

question