فروشگاه های اپل با کمبود قطعات آیفون در اثر کرونا مواجه هستند

طبق گزارش ها ، اپل به کارکنان خرده فروشی خود هشدار داده است که آیفون های جایگزین برای ماه آینده کمتر عرضه خواهند شد. به گفته بلومبرگ ، در برخی از فروشگاه ها نیز کمبود قطعات خاص برای تعمیر دستگاه ها تجربه شده است.

این گزارش توضیح می دهد که اپل به کارمندان پشتیبانی فنی در فروشگاه های خرده فروشی آگاه کرده است که آیفون های جایگزین تا دو یا چهار هفته در “عرضه کوتاه مدت” خواهند بود. این آیفون هایی هستند که اپل هنگام وارد کردن آیفونی که امکان تعمیر ندارد به مشتریان می دهد.

برای مقابله با این مشکل ، اپل به کارمندان پشتیبانی فنی می گوید که می توانند آیفون های جایگزین را برای مشتریان آسیب دیده ارسال کنند و “دستگاه های وام دهنده را برای کاهش تأخیرها فراهم کنند.”

اما علاوه بر محدودیت هایی که در مورد آیفون ها وجود دارد ، اپل نیز کمبود عرضه قطعات آیفون را تجربه می کند. در صورت امکان ، اپل به جای کل واحدهای آیفون ، قطعات جداگانه را جایگزین می کند. این امر به ویژه برای تعمیرات صفحه نمایش رایج است.

بلومبرگ حدس می زند که این کمبودها نشانه زنجیره تأمین اپل است.

کمبود قطعات تعمیر آیفون یکی از اولین اثرات قابل مشاهده ویروس بر روی عملکردهای اپل است. شرکت Bloomberg News اخیراً گزارش داده است ، در حالی که عرضه آیفون ۱۱ به سختی در سطح بین المللی شروع شده است ، این شرکت شاهد کمبودهای iPad Pro است.

فقط دیروز گزارش شد که اپل سفر کارمندان به ایتالیا و کره جنوبی را محدود کرده است. همچنین به کارمندان توصیه می شود هر وقت ممکن است جلسات مجازی را انتخاب کنند و تمرکز خود را برای تمیز کردن عمیق در فروشگاه های خرده فروشی انجام دهند. همچنین اپل به دلیل نگرانی از کرونا ویروس برخی از فروشگاه ها در ایتالیا را به طور موقت بسته می کند.

دیدگاه‌ها ۰

*
*

question