شرکت کردن کارمند اپل در محوطه دانشگاه ایرلند جهت ضد عفونی کردن

اپل در بیانیه ای امروز اظهار داشت که کارمند پردیس Cork ، ایرلند برای Coronavirus COVID-19 مثبت آزمایش کرده و اکنون در حال انزوا است. این شرکت می گوید که همچنان به طور منظم نظافت عمیق را در کلیه دفاتر و فروشگاه های خرده فروشی انجام می دهد.

گفته می شود برخی کارگران در خانه بمانند در حالی که اپل برای ارزیابی وضعیت با مقامات بهداشت محلی همکاری می کند.

آخر هفته ، اپل به کارمندان دفاتر شرکتی خود در سراسر جهان گفت که در صورت اجازه کارشان باید از خانه کار کنند. در آن زمان ، اپل گفت که این کشور همچنین اقدامات جدیدی را برای اطمینان از ایمنی کارمندان که در محل کار خود قرار دارند ، به کار می برد.

این سیاست ها شامل کاهش “تراکم انسانی” در پردیس ها است در حالی که خطر شیوع کروناویروس همچنان بالاست. این شرکت از Genius Bar و امروز در ساعات جلسه اپل در فروشگاه های خرده فروشی خود در بسیاری از کشورها استفاده کرده است. اگرچه هنوز تأیید نشده است ، انتظار می رود اپل کنفرانس معمول WWDC خود را در ماه ژوئن لغو کند ، زیرا مقامات محلی به شرکتها توصیه می کنند که فعلاً برنامه های بزرگ را برگزار نکنند ، تا محدودیت انتشار آن را کاهش دهند.

در حین انجام عملیات عادی ، حدود ۶۰۰۰ نفر در امکانات Apple Cork ، ایرلند کار می کنند. این سایت مسئولیت ها و بخش های مختلف شرکت از جمله بازاریابی ، تحقیق در مورد محصول و AppleCare را در بر می گیرد.

پیش بینی می شود شیوع کروناویروس از زوایای مختلف بر فعالیت شرکت اپل تأثیر بگذارد. اختلال در کارمندان اپل در زمینه تجارت خود ، ایجاد اختلال در زنجیره تأمین اپل به دلیل در دسترس بودن برخی از اجزای سازنده ، و تأثیر آن به دلیل پایین آمدن تقاضای مشتری در این مدت ، تأثیر دارد. به عنوان مثال ، در ماه فوریه ، اپل مجبور شد تمام فروشگاه های خرده فروشی در چین را ببندد و فروش در منطقه ۶۰ درصد کاهش داشته است.

دیدگاه‌ها ۰

*
*

question