سفارشات آیفون SE 2 (آیفون ۹) به دلیل کرونا ویروس به تاخیر افتاد

در یک گزارش از Digitimes ، انتشار متمرکز بر زنجیره تأمین نشان می دهد که راه اندازی مدل تلفن بعدی اپل ممکن است کمی دور از ذهن باشد. آیفون ۹ یا iPhone SE 2 ، هر آنچه را که می خواهید آن را صدا کنید ، ظاهراً به مرحله نهایی تأیید تولید رسیده است.

با این حال ، این بدان معناست که یک نسخه رسمی هنوز می تواند چند هفته بیشتر باشد. علاوه بر این ، Digitimes گزارش می دهد که سفارشات PCB برای آیفون SE 2 از سه ماهه اول تا سه ماهه دوم به تعویق افتاده است ، باز هم پیشنهاد بازگشت برنامه را نشان می دهد.

با توجه به Digitimes ، که به طور قطع دارای سابقه مختصری از دقت در پیش بینی برنامه های محصول اپل است ، از تولید کنندگان تخته مدار چاپی تایوان مطلع شده است که محمولات قطعات آیفون SE 2 به تعویق افتاده است.

قطعات ابتدا در سه ماهه اول یعنی مارس به حساب می آمدند. با این حال ، اپل به آنها گفته است که این سفارشات اکنون باید در سه ماهه دوم تحویل داده شود. این ظاهراً نتیجه شیوع تاج ویروس است.

آنچه به نظر می رسد این است که برخی از تنگناهای تولید در بالادست باعث شده اپل جریان قطعات را در زنجیره تأمین متوقف کند ، زیرا منتظر است تا به تولید کامل برسد. این امکان وجود دارد که آیفون SE 2 هنوز در ماه مارس با در دسترس بودن محدود به بازار عرضه شود ، اما به نظر می رسد که رمپ اصلی تولید به آوریل منتقل شده است.

انتظار می رود که iPhone جدید SE یا iPhone 9 حدود ۳۹۹ دلار قیمت داشته باشد و شبیه آیفون ۸ باشد. در داخل ، ما انتظار داریم که این پردازنده به جدیدترین تراشه A13 ارتقا یابد. در حالی که انتظار داریم این دستگاه تنها یک دوربین مانند آیفون ۸ داشته باشد ، هنوز مشخص نیست که آیا سنسور دوربین این دوربین با لنزهای گسترده در سری گوشی های آیفون ۱۱ هماهنگ باشد یا خیر.

برای مرجع ، آیفون SE اصلی در یک رویداد بهاری اپل در تاریخ ۲۱ مارس ۲۰۱۶ اعلام شد. iPhone SE در تاریخ ۳۱ مارس ۲۰۱۶ به فروش رفت.

دیدگاه‌ها ۰

*
*

question