در سال ۲۰۲۱ وسایل نقلیه الکتریکی Chevy Bolt مجهز به Wireless CarPlay ، شارژر Qi و USB-C میشوند

Wireless CarPlay در سال ۲۰۲۰ بسیار نادر است ، بنابراین همیشه خبرهای خوبی برای دیدن اتومبیل های جدید نسخه برتر از ویژگی های سرگرمی اپل ارائه شده است. همانطور که سایت خواهر Electro 9to5Mac Elect گزارش داده است ، اتومبیل جدید Chevy از آینده مجهز به Wireless CarPlay و ویژگی های مدرن تر است که در اتومبیل های جدید به طور گسترده ای در دسترس نیست.

CarPlay چیست؟

CarPlay به رانندگان اجازه می دهد تا به راحتی با آیفون در تعامل باشند در حالی که به طور قابل توجهی حواس پرتی را با استفاده از نمایشگرهای داخلی در خودروها محدود می کند. دسترسی به اپل موزیک و Spotify ، اپل مپ و Waze و تماس های تلفنی و پیام رسانی با استفاده از سیری را فراهم می کند.

اکثر اتومبیل ها برای شروع کارپلای و شارژ کردن ، به راننده نیاز دارند تا با استفاده از کابل لایتنینگ ، آیفون خود را به ماشین متصل کند.

وسیله نقلیه الکتریکی بولت ۲۰۲۱ Chevy با Wireless CarPlay همراه خواهد بود تا ویژگی infotainment اپل بتواند به محض ورود اتومبیل ، صفحه نمایش داخلی خودرو را به دست آورد – حتی اگر آیفون در جیب یا کیف شما باشد.

شارژ بی سیم

Chevy Bolt در سال ۲۰۲۱ همچنین به منظور شارژ بی سیم آیفون های جدیدتر و بدون کابل لایتنینگ ، از یک داخلی داخلی Qi استفاده شده است. برخی از اتومبیل های CarPlay بی سیم فاقد شارژ بی سیم هستند ، بنابراین شما هنوز هم نیاز به کابل دارید تا بتوانید آن را روشن کنید.

شارژ بی سیم با آیفون ۸ ، آیفون X و جدیدتر کار می کند.

USB-C

نادر دیگری در خودروی برقی جدید Chevy: درگاه های USB-C. مکینتاش از USB-A به USB-C چهار سال پیش تغییر کرده و آیفون های جدید اکنون با کابل های USB-C به Lightning در جعبه قرار دارند.

امروزه بیشتر اتومبیل ها هنوز با درگاه های قدیمی USB-A حمل می شوند و احتمالاً اتومبیل های جدید چیزی نیستند که به روز و به روز آیفون خود ارتقا دهید. این جایگاه تازه کشف شده ۲۰۲۱ Chevy Bolt EV را به عنوان خودروی آینده ای نشان می دهد که در روز اول زیاد به دندان نخواهید رسید.

 

دیدگاه‌ها ۰

*
*

question