تأمین کننده ماژول دوربین آیفون به دلیل کروناویروس مجبور شد کارخانه را تعطیل کند

اپل همچنان تحت تأثیر شیوع کروناویروس در سراسر جهان قرار دارد. خبرگزاری رویترز این هفته را اعلام کرده است که ال جی اینوتک که ماژول های دوربین را برای آیفون تهیه می کند ، به دلیل کارگر منقبض ویروس مجبور شده است یکی از کارخانه های خود را تعطیل کند.

این گزارش توضیح می دهد که هر دو سامسونگ و ال جی اینوتک مجبور شده اند این هفته کارخانه های کره جنوبی را تعطیل کنند. کارخانه ها واقع در Gumi ، نزدیک Daegu هستند ، جایی که بیشتر موارد ویروس کره جنوبی تاکنون ظاهر شده است.

بسته شدن کارخانه LG Innotek برای اپل از اهمیت بیشتری برخوردار است ، زیرا LG Innotek ماژول های دوربین را برای آیفون فراهم می کند. گزارش رویترز جزئیات اینکه کارخانه کره جنوبی این شرکت از روز دوشنبه به منظور ضدعفونی شدن بسته خواهد شد. این که آیا این بدان معناست که در روز سه شنبه بازگشایی خواهد شد یا خیر ، هنوز دیده نشده است.

LG Innotek همچنین به احتمال زیاد ماژول های دوربین را برای آیفون ۱۲ آینده ارائه می دهد ، که انتظار می رود پاییز امسال معرفی شود. اگر خاموش کردن LG Innotek فقط چند روز به طول انجامد ، بعید نیست که تأثیر عمده ای بر تولید آیفون داشته باشد ، اما اوضاع هنوز در حال توسعه است.

به تازگی در مصاحبه ای با Fox Business ، کوک ابراز خوشبینی نسبت به وضعیت کروناویروس در حال انجام در چین ابراز کرد. وی همچنین تأکید کرد که قطعات و لوازم جانبی آیفون از مناطق بسیاری در سراسر جهان سرچشمه می گیرد. به طور خاص در چین ، کوک اظهار داشت که وی معتقد است که دولت وضعیت کرنو ویروس را “تحت کنترل” می گیرد.

برای من احساس می کند که چین در حال کنترل کوروی ویروس است. منظورم این است که شما به شماره ها نگاه می کنید ، آنها روز به روز کم می شوند. و بنابراین ، من در آنجا بسیار خوش بین هستم.

بیش از هر چیز ، این وضعیت تأکید می کند که حتی اگر کو فکر کند اوضاع در چین “تحت کنترل” است ، با وجود coronavirus به یک مشکل جهانی ، اختلالات زنجیره تأمین برای اپل ممکن است.

دیدگاه‌ها ۰

*
*

question