به نظر می رسد لغو WWDC اجتناب ناپذیر است زیرا سانتا کلارا تجمع گسترده را ممنوع اعلام کرده است

گسترش کرونا ویروس در ایالات متحده باعث شده است که لغو WWDC به نظر فزاینده ای به نظر برسد. این امر اکنون اجتناب ناپذیر به نظر می رسد ، زیرا شهرستان سانتا کلارا همه اجتماعات گسترده را ممنوع کرده است. این رویداد در سان خوزه ، که در داخل ایالت قرار دارد رخ می دهد – همانگونه که پردیس اپل در کوپرتینو است.

در حال حاضر ، این ممنوعیت فقط به مدت سه هفته است ، اما با بدتر شدن اوضاع به جای بهبود ، این شرط ایمن است که تمدید شود …

این ممنوعیت فردا اعمال می شود.

امروز ، وزارت صحت عامه دستورالعمل اجباری را صادر می کند که توسط افسر بهداشت عمومی نیاز به ابطال تجمعات گسترده در این ولایت است.

این سفارش از ساعت ۱۲ صبح بامداد در ۱۱ مارس ۲۰۲۰ عملی می شود و با دسترسی گسترده تر به آزمایش های گسترده ، به مدت سه هفته در محل باقی می ماند و ما می توانیم درباره شیوع COVID-19 اطلاعات بیشتری کسب کنیم. ما همچنین برای عموم مردم و برای بسیاری از گروه های خاص که برای کاهش شیوع ویروس در جامعه ما طراحی شده اند ، راهنمایی های جدید و قوی تری را اعلام می کنیم.

وی گفت: “این یک لحظه مهم در شیوع رو به رشد COVID-19 در شهرستان سانتا کلارا است. اقدامات جدی که ما امروز انجام می دهیم برای کند کردن شیوع بیماری طراحی شده است. “دکتر سارا کودی ، مدیر بهداشت و درمان کانتی سانتا کلارا گفت. “دستور امروز و توصیه های جدید باعث کاهش تعداد افرادی که به بیماری شدید مبتلا می شوند کاهش می یابد و به جلوگیری از تحت الشعاع سیستم مراقبت های بهداشتی ما کمک خواهد کرد. این مسئله برای هرکسی که نیاز به مراقبت های بهداشتی داشته باشد ، بسیار مهم است و نه فقط افراد آسیب پذیر در برابر بیماری های جدی ناشی از COVID-19. ”

WWDC به طور معمول بین ۵۰۰۰ تا ۶۰۰۰ شرکت کننده دارد و قطعاً به عنوان یک گردهمایی دسته جمعی طبقه بندی می شود. در حالی که تاریخ پیش بینی شده فراتر از دوره اولیه ممنوعیت خواهد بود ، انتظار می رود زمان اوج انتشار ویروس در ماه ژوئیه باشد ، بنابراین به احتمال زیاد اقدامات محافظتی حداقل تا آن زمان ادامه خواهد داشت.

همانطور که قبلاً استدلال کردیم ، به تعویق انداختن این رویداد گزینه ای نیست.

احتمالاً اپل از ابتدای ژوئن به عقب برگردد و WWDC را گزینه دیگری نکند زیرا باید نرم افزار جدید بتا را به موقع به دست توسعه دهندگان بیاورد تا قبل از انتشار نرم افزارهای عمومی و سخت افزار ، برنامه جدیدی را به روز کند. عقب نشینی کنفرانس چند هفته یا یک ماه احتمالاً باعث نمی شود تا نگرانی های ویروس برای استراحت (اگر هنوز مسئله ای در تابستان است) و فشار آوردن WWDC به عقب تر از آن ، باعث اختلال در برنامه های بتا و رهاسازی شود.

در حالی که لغو WWDC به معنای هیچ رویدادی چهره به چهره نیست ، پول هوشمند در نسخه آنلاین کنفرانس امسال است – که به طور بالقوه می تواند یک رویداد بزرگ به اشتراک گذاشته شده را برای مشارکت بیشتر افراد باز کند.

دیدگاه‌ها ۰

*
*

question