بازهم شاهکاری جدید از شرکت روسی Caviar

شرکت روسی Caviar بار دیگر طرحی جدید را معرفی کرد . مایک تایسون در آیفون ۱۱ پرو به یاد تعداد بردهای این بوکسور در طول حیات حرفه‌ایش، فقط به تعداد ۵۰ عدد ساخته شده است .در هر کدام از نسخه‌های حجاری برجسته‌ در بک دستگاه بکار رفته است . این شرکت مدعی شده است که در طراحی این هندست، استفاده از الگوی نقش برجسته باعث شده خشونت خاصی به اسمارت‌فون بخشیده شود. اما کار به همین جا محدود نمی‌شود و در طرح جدید شرکت روسی هدیه‌ای نیز تحت عنوان “تکه‌ای از متعلقات شخصی قهرمان” وجود دارد. به عنوان مثال، در نسخه مایک آهنی بخشی از تجهیزات ورزشی این قهرمان به خریدار اهدا می‌شود. ارزان‌ترین مدل از نسخه مایک تایسون آی‌فون ۱۱ پرو حدود ۵۸۵۰ دلار قیمت دارد.

 

نسخه مریلین مونرو نیز به مانند نسخه مایک تایسون از تیتانیوم ساخته شده و در پنل پشتی دارای برجستگی‌هایی است. به عنوان هدیه، بخشی از لباس این بازیگر در زیر گلس محافظ قرار داده شده است. این هندست در قالب آی‌فون ۱۱ پرو ۶۴ گیگابایتی با قیمت پایه ۵۱۰۰ دلار به فروش می‌رسد. این دو هندست Caviar را می‌توان در کنار محصولاتی نظیر نسخه طلایی Ali & Frazier به همراه بخش‌هایی از لباس‌های ورزشی دو قهرمان و مدل استیو جابز به همراه بخشی از یقه اسکی او قرار داد.

در صورتی که باز هم احساس می‌کنید قیمت این محصولات آنچنان که باید ارضاکننده نیست، مدلی تحت عنوان Credo Christmas Star Diamond نیز وجود دارد که قیمت پایه آن از صد و سی هزار دلار آغاز می‌شود

 

دیدگاه‌ها ۰

*
*

question