اپل در حال توسعه برنامه واقعیت افزوده جدید برای iOS 14 ، آزمایش Apple Store و Starbucks است

اپل به عنوان بخشی از کار خود در iOS 14 برنامه جدیدی را توسعه داده است. برنامه جدید با نام رمزگذاری شده Gobi به شما امکان می دهد تا با استفاده از یک تجربه واقعیت افزوده در تلفن اطلاعات بیشتری را درباره جهان پیرامون خود بدست آورند. تجربه AR همچنین بخشی از پروژه هدست AR آینده اپل خواهد بود.

بر اساس یافته های کد ۹to5Mac ، به نظر می رسد اپل در حال آزمایش ادغام با فروشگاه های اپل استور و استارباکس است. به عنوان مثال ، کاربران می توانند تلفن خود را در یک فروشگاه اپل نگه دارند و اطلاعات مربوط به محصولات موجود در صفحه نمایش را مشاهده کنند ، قیمت گذاری کنند و ویژگی ها را با یکدیگر مقایسه کنند.

آیفون یا آیپد می توانند از واقعیت افزوده شده مبتنی بر برچسب های QR-code مانند برچسب ها در منطقه مطلع شوند. این امکان وجود دارد که iBeacons یا AirTag های Apple نیز بتوانند به عنوان ماشه عمل کنند.

یک نوع ادغام SDK یا API برای شرکت های شخص ثالث وجود خواهد داشت تا شناسه های مخصوص خود را ارائه دهند ، این امر باعث می شود دارایی ها و مناظر سفارشی برای آن شرکت بارگذاری شود. این می تواند براساس برنامه های افزودنی ساخته شده در برنامه های فروشگاه App بارگیری شده باشد. به نظر می رسد اپل در حال حاضر در حال آزمایش این ویژگی با Starbucks است.

هنوز مشخص نیست که API برای همه رایگان خواهد بود یا اینکه آیا اپل از نوعی سیستم حقوقی برای قفل کردن آن برای انتخاب شرکا ، مشابه نحوه عملکرد APP CarPlay ، استفاده می کند.

دیدگاه‌ها ۰

*
*

question