اپل بخاطر کرونا ویروس از SXSW خارج شد و برنامه های برتر برنامه ریزی شده Apple TV + را لغو کرد

اپل امشب تأیید کرده است که امسال از SXSW کنار می رود. این شرکت قرار بود امسال سه اصل اصلی Apple TV + را در این جشنواره آغاز کند ، اما این رویدادها لغو شده است.

همانطور که توسط Variety گزارش شده است ، اپل از نگرانی های مربوط به شیوع کرونا ویروس در حال خروج از SXSW است. این شرکت به انواع دیگر شرکت های فنی دیگری که از جشنواره حمایت کرده اند می پیوندد ، از جمله Facebook ، Amazon ، Twitter ، TikTok و Intel.

علیرغم فشار برای لغو این رویداد ، سازمان دهندگان SXSW اعلام کردند که طبق برنامه ریزی شده ادامه خواهد یافت. به تفصیل CNN ، مقامات صبح امروز در یک رویداد مطبوعاتی توضیح دادند که “هیچ مدرکی وجود ندارد” که بسته شدن جنوب توسط جنوب غربی باعث می شود جامعه آستین امن تر شود:

مارک اسکوت ، مدیر موقت پزشکی و مرکز بهداشت و درمان بهداشت عمومی آستین گفت: “برای ما مهم است که در این مرحله بخاطر بسپاریم که اجتماعات گسترده را بطور روزانه ارزیابی می کنیم.” “در حال حاضر هیچ مدرکی مبنی بر بسته شدن جنوب با Southwest یا فعالیت های دیگر برای ایمن سازی این جامعه وجود ندارد. ما دائماً آن وضعیت را کنترل می کنیم. ”

قرار بود اپل سه نسخه اصلی Apple TV + را در SXSW آغاز کند: “Beastie Boys Story” ، Spike Jonze ، سریال انیمیشن “Central Park” ، و اسناد “خانه”. این شرکت همچنین بحثی را در مورد گلچین “آمریکای کوچک” خود با سازندگان کومیل نانجیانی و امیلی V. گوردون ترتیب داده بود.

دیدگاه‌ها ۰

*
*

question