احتمال لغو کنفرانس اپل بدلیل جلوگیری از گسترش کرونا ویروس

شهر سانتا کلارا عصر امروز توصیه جدیدی را برای مبارزه با شیوع کرونا ویروس صادر کرده است. همانطور که برای اولین بار توسط The Verge گزارش شده است ، این شهر توصیه می کند که شرکت های بزرگ فناوری در Cupertino ، Mountain View ، Palo Alto و San Jose از سفرهای غیرضروری خودداری کنند و رویدادهای بزرگ را لغو کنند.

سانتا کلارا کانتی دارای تعداد زیادی شرکت بزرگ فناوری از جمله Apple در Cupertino ، Google در Mountain View ، تسلا در Palo Alto ، Netflix در Los Gatos و بسیاری دیگر است. شرکتهای دیگری که در آن منطقه مستقر نیستند ، اما هنوز هم در آنجا دفاتر مستقر هستند ، ممکن است تحت تأثیر قرار گیرند.

راهنمایی های ارائه شده توسط اداره بهداشت عمومی سانتا کلارا به منظور “محافظت از ساکنان این شهرستان در برابر بیماری کروناویروس” طراحی شده است. این شهرستان به کارفرمایان توصیه می کند:

سفر کارمند غیرمجاز را متوقف کنید.
تعداد کارمندانی که در طول بازوی یکدیگر قرار دارند ، به حداقل برسد ، از جمله به حداقل رساندن یا لغو جلسات و کنفرانس های حضوری.
از کارمندان بخواهید که در هنگام بیماری در خانه بمانند و انعطاف پذیری در مزایای مرخصی بیمار را به حداکثر برسانند.
نیازی به یادداشت پزشک برای کارمندان بیمار نیست زیرا دفاتر خدمات بهداشتی ممکن است بسیار شلوغ باشند و قادر به ارائه آن مدارک فوری نباشند.
استفاده از گزینه های ارتباط از راه دور را برای کارمندان مناسب در نظر بگیرید.
زمان های شروع و پایان مبهم کننده را در نظر بگیرید تا تعداد زیادی از افراد در همان زمان جمع شوند.
مقامات شهرستان سانتا کلارا همچنین توصیه می کنند که این شرکت ها باید “تعویق یا لغو تجمعات گسترده و رویدادهای بزرگ اجتماع را در نظر بگیرند که تعداد زیادی از مردم در طول یکدیگر قرار دارند.”

البته ، فیل آشکار موجود در اتاق اینجا WWDC است. اپل هنوز هیچگونه اطلاعیه رسمی درباره سرنوشت کنفرانس برنامه نویسان امسال اعلام نکرده است ، اما مطمئناً تمام نشانه ها حاکی از آن است که این اتفاق نمی افتد همانطور که به طور معمول به دلیل تاج گذاری انجام می شود. به عنوان مثال ، گوگل در این هفته اعلام کرد که میزبان یک شخص I / O 2020 در مورد نگرانی های کروناویروس نخواهد بود. Google I / O برای ۱۲ تا ۱۴ ماه مه برنامه ریزی شده بود ، یعنی حدود یک ماه قبل از WWDC.

به نظر شما امسال اپل برای WWDC چه کاری باید انجام دهد؟ در نظرات به ما اطلاع دهید.

دیدگاه‌ها ۰

*
*

question