ویرایشگر عکس Darkroom با پشتیبانی کامل از ماوس و صفحه کلید در iPadOS به روز شد

Darkroom یکی از محبوب ترین برنامه های ویرایش عکس است که برای iPhone و iPad در دسترس است و اخیراً با پیشرفت های مهم به روز شده است. امروز نسخه جدیدی از این اپلیکیشن با ویژگی جدید جدید مخصوص کاربران iPad منتشر شده است که پشتیبانی کامل از ماوس و پد لپ تاپ در iPadOS 13.4 است.

با iPadOS 13.4 ، اپل پشتیبانی از ماوس پیشرفته را برای iPad با یک نشانگر ویژه ارائه کرده است و توسعه دهندگان می توانند با استفاده از یک API جدید این ویژگی را در برنامه های خود به کار گیرند. Darkroom یکی از اولین برنامه های iPad است که با سازگاری کاملی برای ماوس و پد لپ تاپ به روز شده است ، به این معنی که کاربران هم اکنون می توانند کتابخانه عکس خود را مرور کرده و کنترل های ویرایش را با مکان نما راحت تر تنظیم کنند.

همچنین این به روزرسانی عملکرد برنامه را در دستگاههای قدیمی مانند iPhone 5s و iPhone 6 بهبود می بخشد. توسعه دهندگان گفتند که آخرین نسخه برنامه باید باعث کاهش تصادفات در این دستگاه ها شود.

این بروزرسانی پشتیبانی از مکان نما جدید را در iPadOS اضافه می کند. با استفاده از یک لپ تاپ متصل ، می توانید کتابخانه خود را مدیریت کرده و عکسهای خود را سریعتر از همیشه ویرایش کنید! ما این حمایت ها را در هفته های آینده گسترش خواهیم داد تا مواظب باشید!

این بروزرسانی همچنین میزان حافظه مورد استفاده برنامه را در دستگاههای قدیمی کاهش می دهد. این باید خرابی های آن دستگاه ها را کاهش دهد. ما به آزمایش و بهبود عملکرد در آیفون ۵S ، ۶S و سایر دستگاه های دیگر که ممکن است احساس می کنند با بروزرسانی اخیر کندتر شده اند.

دیدگاه‌ها ۰

*
*

question