فروشگاههای اپل در چین نگاهی اجمالی به جدول زمانی متناوب با آثار هنری جدید و نمایشگرهای iPad Pro دارند

در یک بازه زمانی روشن تر ، فروشگاه های اپل در سراسر جهان با نام تجاری جدید iPad Pro مجهز به LiDAR و MacBook Air به روز شده اند. در واقعیت ، هر فروشگاه اپل در خارج از چین بزرگ به طور نامحدود بسته شده است. ۵۲ فروشگاه که هم اکنون باز مانده اند ، نگاه کمیاب به یک محصول جهانی را نشان می دهند که می توانست باشد.

فروشگاه های اپل در چین بعد از نمایش در فروشگاه های مجاز اپل در تاریخ ۲۵th ، از فروشگاه محصولات بهاری در صبح روز شنبه تجدید شد. سهام جدیدترین iPad Pro ، MacBook Air ، گروههای اپل واچ ، موارد آیفون و لوازم جانبی iPad به تدریج از بین می رود. فروشگاه ها مجموعه جدیدی از صفحه نمایش های گرافیکی را با آینه کاری تصاویر جدید در وب سایت اپل دریافت کردند.

در حالی که صفحه کلید جادویی جدید برای iPad Pro هنوز امتحان نشده است – که وارد ماه مه می شود – فروشگاه های بیشتری اکنون Mac Pro جدید را نیز نمایش می دهند. در زمان راه اندازی ، فقط ۱۲ مکان در کشور بزرگ چین نمایشی را دریافت کردند. یک چرخش گسترش یافته مشابه باید در ایالات متحده آمریکا دنبال شود. هنگام بازگشایی فروشگاه ها

مشتریان با احتیاط به مراکز و اماکن عمومی در چین باز می گردند. اپل به دلیل واکنش تحریک آمیز خود به COVID-19 در فروشگاه های خرده فروشی ، جایی که تجارت به طور معمول چیزی است ، بسیار مورد تحسین قرار گرفته است. همه احتیاط ها برای ایمنی کارکنان خرده فروشی و مشتریان انجام شده است. در بعضی از مکانها چندین خط ورودی وجود دارد که برای متمایز کردن خریداران از افرادی که دارای نوار Genius هستند ، به وسیله تنگه تقسیم می شود. ظرفیت فروشگاه ها بسیار کاهش یافته است و نشانه هایی برای تشویق مسافت اجتماعی در زمین قرار داده شده است. برای ورود به ماسک و بررسی دما لازم است. در برخی از شهرداری ها ، کد QR باید در مسیر ورود و بیرون بررسی شود.

در سرزمین های اصلی چین و هنگ کنگ ، برنامه نویسی امروز در اپل هنوز در دسترس است. دو فروشگاه در تایپه و دو فروشگاه در ماکائو در حال حاضر تنها مکانهای ارائه شده در جهان هستند که همگی دارای صندلی کمتری هستند. این تلاشها برای نبرد با coronavirus اغلب بدست می آیند – علائم بداهه ساخته شده و مهارکننده ها برای ضدعفونی کننده دستها مجدداً مورد استفاده قرار می گیرند – اما پیشینه صنعت پیشرو است.

هنگامی که اپل اعلام کرد تعطیلی همه فروشگاه ها در خارج از چین بزرگ ، مارک های بی شماری دنبال شد. هنگامی که تاریخ بازگشایی ۲۷ مارس به طور نامشخص مشخص شد ، صنعت دوباره گوش کرد. سیاست های دوردست اجتماعی که در فروشگاه های اپل در چین وضع شده است می تواند الگویی برای خرده فروشان در سراسر آمریکا فراهم کند تا زمان مناسب باشد.

قبل از بازگشت فروشگاه محلی اپل به محل تجمع مورد نظر خود ، مسیری طولانی پیش رو دارید. اما چند نشانه پیشرفت در طرف مقابل جهان نوید بخشیدن به پایان دادن به این عدم قطعیت است.

برای اطلاع عمیق از آخرین اخبار فروشگاه اپل ، راهنمای خرده فروشی ما را دنبال کنید.

 

دیدگاه‌ها ۰

*
*

question