تولید دامنه ۵G آیفون ۱۲ به دلیل نگرانی در مورد تقاضا به تعویق افتاد

در اوایل هفته جاری ، گزارشی از نیکی اعلام کرد که اپل در نظر دارد تا آیفون ۱۲ را به تعویق بیاندازد “ماهها”. اکنون ، رویترز گزارش می دهد که در حالی که زنجیره تأمین اپل در چین در حال فعال شدن است ، تأمین کنندگان نگران تقاضا و تأخیر احتمالی آیفون ۱۲ هستند.

گزارش رویترز به نقل از یک مقام ارشد یکی از مونتاژکننده های اصلی قرارداد اپل است که می گوید سفارشات اپل برای Q2 مالی به احتمال زیاد حدود ۱۸ درصد نسبت به سال گذشته کاهش می یابد. همین منبع می افزاید: رمپ تولید برای آیفون ۱۲ “به تعویق افتاده است” ، اما نسخه ای در طول پاییز از این مسئله خارج نیست:

یک مقام ارشد یکی از نمایندگان عمده قراردادهای اپل گفت: سفارشات اپل برای سه ماهه پایان ماه مارس احتمالاً در مقایسه با سال گذشته ۱۸٪ کاهش می یابد. این شخص گفت ، اگرچه هنوز هم ممکن است تلفن های ۵G طبق برنامه ریزی شده در پاییز ، تلفن های ۵G را به بازار عرضه کنند.

به گفته این شخص ، مسئله تولید یا کمبود تولید در چین نیست بلکه نگرانی هایی درباره تقاضا برای تلفن های جدید است:

“دیگر هیچ کس در مورد نیروی انسانی یا کمبود مواد (چینی) صحبت نمی کند. اکنون همه در حال بررسی این موضوع هستند که آیا تقاضای ایالات متحده است یا خیر. و اروپا می تواند ادامه یابد ، “گفت: فرد ، که دانش مستقیم در مورد موضوع دارد. وی گفت: “اکنون تمرکز تقاضای مصرف کنندگان در ایالات متحده است. و اروپا. ”

این گزارش همچنین به یکی از تأمین کنندگان نمایشگر اپل ، که در نظر دارد تخمین های حمل و نقل خود را ۱۷ درصد کاهش دهد ، از ۷۰ میلیون نمایشگر آیفون به ۵۸ میلیون نفر خبر داد. سایر تامین کنندگان می گویند که آنها هنوز هم از راهنمایی های ارائه شده توسط اپل قبل از همه گیری COVID-19 پیروی می کنند. با این حال ، این پتانسیل پایین آمدن تقاضا را به حساب نمی آورد.

“ما پیش بینی این همه ماهه قبل از همهگیری ، حدود یک ماه پیش ، داده شدیم” ، فردی که با وضعیت موجود در تهیه کننده سنسور پیش بینی کرده بود ، گفت: هفته گذشته. “و اکنون ما همچنان مطابق پیش بینی داده شده به ما تولید می کنیم.”

تاکنون گزارش های متناقضی در مورد سرنوشت آیفون ۱۲ شنیده ایم. به نظر می رسد که اپل تصمیمی در مورد انتشار این پاییز اتخاذ نکرده است ، اما می تواند با کمی تعویض سطح رمپ تولید تا زمان بیشتری به آن بدهد. تصمیم بگیر

اپل درآمد مالی Q2 خود را در ماه آوریل گزارش خواهد کرد ، اما پیش از این اعلام کرده بود که به دلیل COVID-19 به راهنمایی های قبلی ارائه نخواهد شد.

دیدگاه‌ها ۰

*
*

question