اپل پنجمین بتا توسعه دهنده iOS 13.4 را منتشر کرد

اپل امروز پنجمین بتا توسعه دهنده iOS 13.4 را منتشر کرد. این بروزرسانی یک هفته پس از انتشار نسخه بتا ۴٫ iOS 13.4 شامل ویژگی های جدیدی مانند اشتراک پوشه iCloud Drive و موارد دیگر می باشد.

بروزرسانی: پنجمین نسخه بتای iOS 13.4 ، iPadOS 13.4 ، tvOS 13.4 و macOS Catalina 10.15.4 اکنون در دسترس هستند. هنوز هیچ نشانی از watchOS 6.2 وجود ندارد. اپل همچنین پنجمین بتای عمومی را نیز امروز منتشر می کند.

در iOS 13.4 چه جدید است؟ یکی از مهمترین تغییرات این است که توسعه دهندگان هم اکنون می توانند نسخه های MacOS و iOS برنامه های خود را به صورت یک خرید واحد بفروشند. اپل می گوید این ویژگی در ماه جاری راه اندازی می شود ، این هم در شرایطی که انتظار داریم iOS 13.4 به بازار عرضه شود.

iOS 13.4 همچنین شامل ویژگی جدید CarKey است که پشتیبانی داخلی را برای باز کردن قفل ، رانندگی و به اشتراک گذاری کلیدهای ماشین NFC به ارمغان می آورد. این امر به شما امکان می دهد اتومبیل مجهز به NFC خود را با آیفون یا Apple Watch خود کنترل کنید.

شما می توانید ویدیوی کامل ما را که همه تغییرات و ویژگی های جدید در iOS 13.4 و iPadOS 13.4 را نشان می دهد در اینجا مشاهده کنید. سایر تغییرات جزئی شامل برچسب های جدید Memoji ، کنترل های جدید Siri ، به روزرسانی در برنامه Mail ، نقشه برداری از کلید سخت افزاری در iPadOS و موارد دیگر می باشد.

 

دیدگاه‌ها ۰

*
*

question