اپل می خواهد مانند مایکروسافت ایده های آیفون تاشو با دوام بیشتری را ثبت کند

برنامه جدید ثبت اختراع اپل توصیف می کند رویکرد عملی تر برای ایجاد آیفون یا آی پد تاشو است.

تلفن های هوشمند تاشو بهترین سابقه ثبت را ندارند …

پرتاب Galaxy Fold سامسونگ یک فاجعه بود و واحدهای بررسی پس از استفاده فقط دو روز از کار افتادند. نسخه به روز شده تقریبا بلافاصله شروع به رنج مشکلات کرد. Surface Duo مایکروسافت در هنگام نمایش نسخه آزمایشی شکست خورد. موتورولا Razr هنگام آزمایش ربات تاشو درگذشت.

برنامه ثبت اختراع اپل رویکردی را با استفاده از دو صفحه کاملاً مجزا توصیف می کند که می توانند به عنوان یک صفحه نمایش واحد در صورت بازشدن عمل کنند. توسط Patently Apple کشف شد و به زبان معمول ثبت اختراع ثبت شده است.

دستگاههای الکترونیکی ممکن است از اندازه گیری سنسور و سایر اطلاعات استفاده کنند تا هنگام لبه دستگاه اول در مجاورت لبه یک وسیله الکترونیکی مجاور تشخیص دهند.

در پاسخ به تشخیص مجاورت بین لبه های دستگاه های اول و دوم ، ممکن است دستگاه ها از یک حالت عملیاتی مستقل که در آن هر دستگاه به طور جداگانه به یک حالت عملیاتی مشترک که در آن منابع دستگاه ها مشترک هستند ، منتقل شوند.

در حالت عملیاتی مشترک ، ممکن است تصاویر در نمایشگرها در دستگاهها گسترش یابد ، ممکن است از بلندگوهای دستگاههای مربوطه برای پخش کانالهای مختلف یک آهنگ صوتی استفاده شود ، ممکن است دوربین ها و سنسورها در دستگاه های مختلف با همکاری یکدیگر استفاده شوند و سایر منابع ممکن است به اشتراک گذاشته می شود

این آهن ربا را نشان می دهد که برای تراز کردن صفحه ها استفاده می شود.

اجزای مغناطیسی ممکن است دستگاه ها را در جهت های مختلفی در کنار هم قرار دهند. اجزای مغناطیسی ممکن است با همکاری لبه های مسکن باریک و سایر سازه ها برای کمک به نگه داشتن دستگاه ها در پیکربندی های مسطح که در آن دستگاه ها در یک صفحه مشترک و تنظیمات غیر مسطح قرار دارند ، کار کنند که در آن دستگاه ها با توجه به یکدیگر.

اعطای حق ثبت اختراع مشخص نیست ، زیرا مایکروسافت Surface Duo و Neo (دومی که در تصویر بالا دیده می شود ، و فیلم زیر) از همین رویکرد استفاده می کنند. با این حال ، حق ثبت اختراعات اغلب به جزئیات کاملاً کاملی وابسته هستند (متأسفم!)

ما چندین مفهوم برای آیفون های تاشو دیده ایم ، که UBS نشان می دهد ممکن است ابتدا یک آیپد تاشو را ببینیم.

آیا این یک سبک تاشو آیفون یا آیپد است که دوست دارید ببینید؟ من شخصاً از ایده تصویری که توسط لولا تقسیم شده است قانع نمی شوم ، اما نظرات خود را در نظرات به ما اطلاع دهید.

دیدگاه‌ها ۰

*
*

question