اپل چگونه صفحه کلید هوشمند را با Trackpad در ترکیب iPad Pro خود قرار می دهد

اپل اعلام کرد ، از جمله آیفون ۹ و یک تلویزیون جدید اپل  یکی از جالب ترین ایده ها یک صفحه کلید هوشمند با Trackpad برای iPad Pro است.

سوالی که باید مورد بررسی قرار گیرد ، همانطور که هفته گذشته توسط جیسون اسنل پیشنهاد کرد ، این است که آیا صفحه کلید هوشمند هوشمند با Trackpad جایگزین Keyboard Smart Folio موجود می شود یا آن را تکمیل می کند. این امر برای اپل منطقی خواهد بود که گزینه مجهز به پد لپ تاپ را به عنوان “Smart Keyboard Pro” یا مشابه آن قرار دهید ، به ویژه برای افرادی که لزوماً نمی خواهند فله اضافه شده ای را که یک صفحه لمسی ایجاد می کند ، داشته باشند.

اسنل در شش رنگ نوشت:

بیایید فرض کنیم که این لوازم جانبی صفحه کلید جدید فقط بر روی مدل های جدید iPad Pro که شایعات منتشر شده در اواخر ماه مارس وجود دارد ، کار خواهد کرد. آیا اپل به ارائه صفحه کلید هوشمند فعلی برای آن مدلها ادامه خواهد داد و این گزینه را به عنوان گزینه ای با کارایی بالاتر و با قیمت بالاتر ارائه می دهد؟ همه اینها به مشخصات این محصول بستگی دارد. اگر گران تر ، ضخیم تر و سنگین تر باشد ، برای برخی از کاربران که صفحه کلید هوشمند فعلی را دوست دارند خاموش خواهد بود. سپس دوباره ، این بسیار شبیه اپل است که تنها یک سبک صفحه کلید را ارائه می دهد.

من معتقدم که صفحه کلید هوشمند با Trackpad به عنوان گزینه دیگری برای صاحبان iPad وجود خواهد داشت. همه نمی خواهند صفحه کلید با iPad Pro خود داشته باشند و اپل Smart Folio را برای آن افراد به فروش می رساند. به همین ترتیب ، همه نمی خواهند یک iPad مخصوص iPad Pro خود را ایجاد کنند ، بنابراین این امر برای Apple منطقی است که علاوه بر Smart Keyboard با Trackpad ، Smart Keyboard Folio را نیز بفروشد.

به نظر می رسد برای iPad iPad Pro 2020 ، ترکیب کاملی از لوازم جانبی باشد:

هوشمند فولیو
صفحه کلید هوشمند Folio
صفحه کلید هوشمند با صفحه کلید (Smart Keyboard Pro؟)
اما پس از آن سوال قیمت مطرح می شود. صفحه کلید فعلی هوشمند هوشمند iPad Pro Folio با قیمت ۱۷۹ دلار برای نسخه ۱۱ اینچی و ۱۹۹ دلار برای نسخه ۱۲٫۹ اینچی شروع می شود. این نقاط قیمت آن را به یک لوازم جانبی گران قیمت تبدیل می کند ، اما موردی است که در آن بسیاری از افراد ارزش خود را پیدا می کنند. به خاطر مقایسه ، Brydge در حال فروش Pro + با Trackpad با ۱۹۹ دلار و ۲۲۹ دلار است – و من اپل را زیرپوش نمی زنم Brydge.

اگر Smart Keyboard with Trackpad بعنوان گزینه دیگری وجود داشته باشد ، تقریباً مطمئناً گران تر خواهد بود. به نظر می رسد قیمت ۵۰ دلار عادلانه است ، اما بر خلاف اپل نیست که اوضاع را حتی بالاتر ببرد. من به راحتی می توانم این را به عنوان قیمت لوازم جانبی برای iPad 2020 ببینم:

Smart Folio – 79 دلار برای ۱۱ اینچ و ۹۹ دلار برای ۱۲٫۹ اینچ
صفحه کلید هوشمند Folio – 179 دلار و ۱۹۹ دلار
Pro Keyboard Pro با قابلیت Trackpad – 279 دلار و ۲۹۹ دلار
البته ، مقایسه MacBook نیز وجود دارد. اگر پایه iPad 11 اینچی iPad Pro را با قیمت ۷۹۹ دلار خریداری کنید و با یک صفحه کلید هوشمند ۲۷۹ دلاری جفت کنید ، این قیمت تقریباً ۱٫۰۸۰ دلار است. می توانید MacBook Air را با قیمت ۱٫۰۹۹ دلار دریافت کنید.

احتمالاً این استدلال برای Apple متمرکز بر ویژگیهای صفحه لمسی iPad Pro و حتی عملکرد خواهد بود. من فکر می کنم اپل تعادل دشواری برای اعتصاب در اینجا دارد ، به خصوص اگر صفحه کلید هوشمند با Trackpad به جای جایگزینی ، صفحه کلید هوشمند Folio را تکمیل کند.

شما چی فکر میکنید؟ چقدر مایل هستید برای صفحه کلید هوشمند iPad Pro با Trackpad بپردازید؟

دیدگاه‌ها ۰

*
*

question