iOS 14 جزئیات آیفون ۹ و به روزرسانی های iPad Pro ، از راه دور جدید Apple TV ، AirTags و موارد دیگر را فاش می کند

کد iOS 14 به بیرون رسیده به دست آمده توسط ۹to5Mac جزئیات زیادی را درباره آنچه که باید در مورد تازه های سخت افزاری آینده اپل از جمله iPad جدید ، آیفون ۹ و AirTag انتظار داشت ، تأیید می کند. این کد نشان می دهد که اپل همچنین از راه دور تلویزیون جدید Apple TV را توسعه داده است

جدید iPad Pro

مطابق کد iOS 14 ، تازه کردن iPad Pro آینده یک آرایه دوربین جدید سه لایه مانند گزارش قبلی زنجیره تأمین را شامل خواهد شد. این تنظیم دوربین شامل یک سنسور سه بعدی در پرواز ، یک لنز با زاویه دید عریض ، یک لنز فوق العاده گسترده و یک لنز تله فوتو است. این یک بروزرسانی عمده از iPad Pro فعلی است.

سنسور زمان پرواز به احتمال زیاد خود را به ویژگی های واقعیت افزوده جدید اضافه خواهد کرد. ۹to5Mac در اوایل امروز گزارش داد که اپل در حال توسعه یک برنامه واقعیت افزوده جدید برای iOS 14 است. این برنامه به کاربران امکان می دهد از طریق AR اطلاعات بیشتری درباره جهان پیرامون خود بدست آورند.

برای فیلم های بیشتر در YouTube به ۹to5mac مشترک شوید

آیفون ۹

کد iOS 14 همچنین شامل جزئیاتی درباره آیفون ۹ آینده است ، که مجدداً گزارش های زنجیره تأمین گذشته را تأیید می کند. آیفون ۹ از قابلیت های Touch ID و همچنین Express Transit پشتیبانی می کند. اپل امیدوار است تا کاربران آیفون ۶ – که قابلیت پشتیبانی از Express Transit را ندارند – را برای ارتقا به آیفون ۹ تحت فشار قرار دهد.

انتظار می رود آیفون ۹ یا آیفون SE 2 جدید در بهار امسال منتشر شود ، به احتمال زیاد در کنار انتشار iOS 13.4 (ممانعت از هر گونه تاخیر عمده در اثر کوروی ویروس.) البته این دستگاه توسط iOS 14 پشتیبانی خواهد شد ، از این رو جزئیات در مورد آن را در جزئیات سیستم عامل گنجانده شده است.

اپل تی وی

کد iOS 14 که توسط ۹to5Mac دیده می شود ، همچنین شامل جزئیات جدیدی درباره تغییرات در تلویزیون اپل است. نسخه های قبلی کد tvOS 13 فاش کرده است که اپل در حال کار بر روی جعبه تلویزیون جدید اپل است ، اما iOS 14 همچنین شامل رهنمودهایی است که یک ریموت تلویزیون جدید اپل نیز وجود دارد.

اطلاعات خاص تر در اینجا نامشخص است (ما هنوز در حال حفاری هستیم) ، اما Siri Remote برای بسیاری از کاربران اپل تی وی مورد بحث بوده است. همچنین نسبتاً گران قیمت است ، که به Apple TV کمک نمی کند تا در برابر جعبه های جریان کم هزینه رقابت کند.

اپل همچنین در حال تهیه برنامه تمرینی جدید برای Apple TV است. این برنامه به کاربران امکان می دهد تمرین ها و تمرین ها را بارگیری کنند و از طریق Apple TV مربی شوند. همه داده ها با Apple Watch همگام سازی می شوند ، در حالی که ادغام موسیقی اپل به کاربران امکان می دهد در حین تمرین به موسیقی خاص خود گوش دهند.

سرانجام ، کد iOS 14 جزئیات جدیدی در مورد ردیابهای مورد آینده AirTag اپل ارائه می دهد. ۹to5Mac پیش از این جزئیات زیادی در مورد AirTags ، از جمله نام بازاریابی گزارش کرده است. کد iOS 14 نشان می دهد که AirTag ها می توانند به صورت عمده از طریق iOS تنظیم شوند و یک باتری قابل تعویض کاربر نیز وجود دارد ، دقیقاً مانند ردیابهای مورد Tile.

کاربران جدیدترین مدل های آیفون اپل همچنین می توانند AirTag ها را از طریق واقعیت افزوده ردیابی کنند. AirTags همچنین قادر به پخش صدا برای کمک به کاربران در یافتن آنها خواهد بود.

موارد بیشتر از iOS 14:

اپل واچ سری ۶ و watchOS 7 شامل “اینفوگرافیک نرم افزار” با توشی سنج ، حالت مدرسه و بچه ها ، ردیابی خواب ، موارد دیگر
ویژگی تشخیص اکسیژن خون اپل واچ در قطعه کد iOS 14 یافت شده است
نشت آیکون iOS 14 اولین نگاه را به هدفونهای رده بالای گوش اپل با ویژگی های AirPods نشان می دهد
اپل در حال توسعه برنامه واقعیت افزوده جدید برای iOS 14 ، آزمایش Apple Store و Starbucks است

دیدگاه‌ها ۰

*
*

question